täcke o kudde..

Jag vill bara hem nu...ingen annanstans på jorden än hem, inte ens om jag fick välja.. tro det eller ej!
Skulle jag bli erbjuden en resa till Thailand idag så skulle jag antagligen tacka nej, hem vill jag...till ett lugn och min säng, mina älsklingar och göra klart allt för skolan, julen har aldrig vart så välkommen. Då får jag semester, då är allt klart och jag får slappa i solen 1 vecka, får komma hem och jobba,tjäna pengar.. Börja ett nytt liv med terminen, lite mer foklus och lite mer disciplin..sen blir det ju sommarlov=D



*tänk om man fick gå där*

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hur ska du ha det? gå på landsväg i sommarsolen eller vara hemma... ;)



2008-11-20 @ 15:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0