Konst (igt)?

Idag har jag gjort klart mitt första prov i rättskunskap, läst på om JV (endast för nöjes skull och roat mig med att redigera lite bilder...=D Här kommer resultatet..

Älskar att Lisa ställer upp som försökskanin inför min nya utmaning;P






Här kommer jag i en diffus syn av mig själv idag, bitter meets beautiful...






Måste oxå berätta att jag numera har bevis på att min kvinna kan göra två saker samtidigt...:P

Bra jobbat älskling!!





Fortfarande inga kommentarer....*S*

Vi får se hur ni reagerar på JV...



Nu blir det idol för hela slanten, sen ska jag välja ut en party outfit till V-rås...imorn gäller det!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Kan ju tala om för er att hon valde den lilla svarta ;) och hon blev så snygg :D



Yes! I´m No.1

2008-11-10 @ 14:08:04
Postat av: Patricia

Kan ju tala om för er att hon valde "den lilla svarta" och snygg blev hon ;)



Yes! I´m No.1

2008-11-10 @ 14:09:42
Postat av: orrifors

dud vilken fin bild !!!!!

2008-11-12 @ 14:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0