Bortkastad tid..eller?

Om det är en samhällsfara att ta ut viss personal i strejk, säger det inte sig självt då att vi betyder ganska mycket för samhället??

Var på mitt livs första derby=) intressant... såg inte mycket av matchen, var uppslukad av klackarnas entusiasm!

Ska erkänna att jag har självutnämt mig till sveriges nya Dr Phil... Har på små tråkiga timmar numera roat mig med att hjälpa människor i nöd. Tagit mig in på forum för trasiga själar och som en ängel från ovan löst deras problem! Och dom i sin tur har uppskattat ljuset jag spridit och deras nya insikter genom att totalt skrivit ner mig med fler frågor och andra och deras vänner har kommit med diverse olösta problem,tills nu. Jag har löst allt och alla där inne tackar mig för visa ord och rak fingerpekning. Skulle ju inte påstå att jag alltid är finkänslig eller rund i kanterna, ärliga svar och direkt information. Funderar på att starta en egen sajt för relations råd men kanske ska skaffa mig ett liv istället?;)


Efter den tanken så började jag grotta ner mig i bröllops träsket... (nej,ingen har friat till mig än)

Kan numera alla sajter värda att titta runt på innan klockorna slår och sett alla möjliga konstulationer ifrågan om ett I do..

vi är inte i närheten av att gifta oss....och det kommer dröja..
..finns ingen anledning att titta på håruppsättningar,bröllopsmarscher,festlokaler och bordsdekorationer....

Är lite chockad själv.. har alltid fördömt äktenskapet.. synisk som jag är så har jag sett det som en hål att slänga pengar i och till följd en dyr skillsmässa..

Men det blir väl annorlunda när man träffat den rätta och verkligen känner att man vill leva ett helt liv ihop.. svårt att tänka sig ett äktenskap med någon man inte ser det med.

Så....nu har jag alltså inte skaffat mig ett liv än...men vafan är det då?... visioner om framtiden och att hjälpa medmänniskor tillhör väl oxå livet. Jag lever livet på mitt sätt. Precis som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0