??

Verkligen ingen motivation, ingen lust och ingen ork. Vill bara vara..

Borde egentligen inte sitta här och trycka ut bokstäver utan äta istället! Inge hungrig, men vet att jag kommer bli så fort jag kommit till jobbet och inte har tiden att äta. Vilket dilemma.. trycka i mig föda eller avstå från att ha den nertryckt i halsen? Jobba hungrig eller mätt?

Har en mkt bättre känsla för den här lägenheten nu.. lite mer ordning, saker har en plats, inte bara intryckta eller på hög någonstans. Vad en badrums möbel kan göra? Fantastiskt!
Men tro inte att jag fullt nöjd. Nej,nej... det finns saker kvar att göra..

Är dock mycket nöjd över att solen inte skiiner som dom lovat idag...betyder att den kommer med dubbel dos imorn när jag är ledig, får vi hoppas=P Då ska det solas..

Föda ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0