TryMe...;)

Har en förmåga att tvinga på människor tankar och ideer... helst skrika ut dem så ingen går miste om de fantastiska saker jag kommit på,upptäckt eller förstått före alla andra. Söker gärna bekräftelse efter det, vill höra att dem fattat helt rätt och helst upprepar ordagrant "den oftast vääääldigt långa" utlägningen jag just haft... vid minsta felstavelse upprepar jag benämnda parti och stavar det mer än gärna tre gånger. Vissa tycker "även jag ibland" att jag debatterar med mig själv.. tycker oftast att de flesta har föga att säga och inte är riktigt lika brighta som jag.. lyssnar halft "om jag lyssnar alls" eller avbryter dem snabbt men en snabb överkörning.. Har förstått att mitt största problem är att jag helst vill "i ärlighetens namn" att människor likasinnade mig själv ska förstå och även där läsa och lyssna på mina ego tycken.

men precis som dem och precis som jag...så skriver jag hellre än läser,pratar hellre än lyssnar och med föga taktik så är det inte många som tränger igenom skalet på min huvudhjälm.

En jävligt bra politiker. När jag inte är kritiker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0