Är detta jag..? hm..

min dag igår...

kallt...ren skit...blåa fingrar och tår...(okej...jag stod under tak iaf)

Norsborg 9 min...

Idag...

Disney-Psykos. Nåde den som vågar störa mig nu.. jag har härmed alla anledningar att få ligga i soffan all min lediga tid..

!0 filmer
O.C säsong 3-4
5 på gång i denna stund:)
3 sedda varan en 2 gånger

Jag, ett barn? ...jag hoppar av glädje för många saker min älskling*L* tex. att jag fått ner Törnrosa 100 % på min hårddisk...ja.. sant.

love Utorrent

ångest. måste kliva upp och åka in till stan på torsdag.. ska laga min rygg som är paj... är det av konstant liggande så har han fel. jag vet fler naprapater.

kanske inte så synd om mig idag...den psykosen kommer väl senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0