räcker med ett skägg!

Förstår inte hur musik från iTunes kan försvinna när jag vet att jag lagt låten där för att sedan få "hittar inte orginalfilen" i ansiktet varje gång jag vill lyssna.. ?? Finns det ett elakt iTunes troll som snor allt jag lägger upp?
Sitter i min stora röda morgonrock och funderar på avrför vi i överhuvetaget köpte en tomteoutfit förra året? Vi har ju dom här, barn kan ju omöjligt lägga märket till att de vita änden på ärmarna är borta?.. What a waste..
Har funderat på om jag ska äta eller fila naglarna sen kl 14.00, och ännu inte bestämt mig..och nu är jag verkligen hungrig OCH har fula nails.. dricka ur sugrör och fila samtidigt, man får inte va dum..
Plus på- skaffa barn listan...Jag har inget ansvar för skador barnet åstakommer om inte jag är med, vid en ålder under 15 (tror jag) , det betyder ju att så fort vi lämnar huset så får snorisen be on it´s own.. men faktum kvarstår att man har barn... nä- jag stryker den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0