alla håller tummarna, eller kanske bara jag!!?

Man skulle kunna tro att jag skulle vara den som tänkte på ödet med någon slags djup , men det slår mig oftast när det helt enkelt inte bara går som jag vill..

Har velat se "vi hade i alla fall tur med vädret" i flera månader, men det har alltid gått fel... det finns inge ljud,min dvd spelare spottar ut den och nu ljud utan bild!? why?.. tro olika versioner av samma film, men det vill sig inte.. ÖDET eller hur?! Men då vet ju alla oxå att jag inte är tjejen som inte bestämmer sitt eget öde.. 4:e gången gillt va?!

Alla skit filmer min sambo prompt ska se funkar utmärkt, vad vill världen säga med det?


Kommentarer
Postat av: Bitterfitta

ha det gott!

2008-12-07 @ 12:58:21
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0